Očista těla i ducha v Mníšku pod Brdy

12.05.2017 17:16

Povzbuzena víkendovými úspěchy v MTBO jsem se 8. 5. vydala na oblastní závod PŽ do Mníšku. Kromě mě se do lesa odvážil i Kuba Hledík, ale asi byl rychlý jak vítr nebo schovaný pod Brdy, protože jsem si ho za celé 4 hodiny strávené v této malebné lokalitě nevšimla. Klasika byla pro mě klasicky dlouhá s poměrně nepříjemnným a mě převyšujícím převýšením. Proto jsem byla ráda, když jsem se se zaťatými svaly, důkladně osprchovaná (a v hlavě vymydleno) po hodině doploužila do cíle. V průběhu trati jsem vyčerpáním padala na rypák, ale tentokrát mě nejen nenapadlo stádo prasat, ale nenapadalo mě ani jak se co nejrychleji dostat do cíle. Zvedal se terén, tep i teplota, ale já jsem se po dalším pádu už moc zvedat nechtěla. Několikrát jsem šlápla trochu vedle, což často zapříčinilo skluz, hlavně časový. I přesto, že jsem dělala maximum pro minimum chyb, minulo se to účinkem, a tak mé účinkování na těchto závodech nebylo oslnivé. Taktika z MTBO nějak neúčinkovala. Když jsem neudělala díru do světa, tak jsem ji udělala alespoň do mapy (jak už mám ve zvyku). Akorát on už ji tam přede mnou udělal mapař, když ji pojmenoval Mníšek :). Ne, beru zpět, je to pěkné město, ve kterém bydlí i solidární orienťáci, kteří v sobotu skončili až za mnou :D. Natěšena na další závody a na prahu své úspěšné kariéry jsem se vydala autobusem na Prahu a doufám, že příště se vyhoupnu ještě výš než na páté místo. Fantom Kuba skončil 11. z 47 chlapů.