Sprint v Hostinném (13. 9. odpoledne)

15.09.2014 22:01

Ke sprintu nemám slov, takže stručný report z mého závodu v D21E: Běžím. Rychle. Kam? Dammit!!!! Blbě. Znova. Dlouhý postup. Plot. Jak to? Čára v mapě. Neeee!! Ok. Klid. Neva. Kde je? Kde jsem? Je tam? Není. Aj. Kde je? Jsem tu? Nejsem. Kde jsem? V... Hostinném. Ha, řeka. Super. Kde je most? Daleko. Ouu, fuck. Kopec. Nemůžu. Kontrola. Není moje. Jak to? Kde je? Není možný. Hm, je to možný. Ajaj. Park. Hezký. Kontrola, bingo. Jiný kód. Co?? Ok. Bude tam. Je. Z kopce můžu. Nevím kam. Z blbý strany. Neva. Jdu dál. Kam teď? Třeba doleva. Razím. Další lampion. Ta je lehká. Není. Jsem trotl. Zpět. Už jen pět. Je za plotem. Kde je branka? Ale ne. Čas běží. Já neběžim. Panelák? Jaký? Tamhleten? Asi jo. Žabiňácký dres. Kdo to je? Za ní. Plot, zase..?? Nestačím. Eva Kabáthová. Aha. Naper to. Lidi, nemůžu razit. Doběh. Tref se. Čip krouží. To je fuk. Cíl. Really?? Předposlední. Ok. Příště. Alda lepší. Pátý v áčkách.